Iată că a sosit vremea pentru partea a II-a acestor ingenioase logo-uri. Pentru cine a pierdut prima parte, o puteţi găsi aici.
ED
ED vine de la „Elettro Domestici”, adica electrocasnice. Folosindu-se de spaţiul negativ, creatorul acestui logo a creat cu succes un ştecher format din literele „E” şi „D”. Superb, nu?
Yoga Australia
La prima vedere, acest logo reprezintă o fată în timpul unui exerciţiu de yoga. Dar dacă vă uitaţi mai atent puteţi observa că poziţia corpului ei formează harta Australiei.
Bronx Zoo
Şi acest logo foloseşte spaţiu negativ, putându-se observa zgârie-norii New York-ului între picioarele girafelor.
AG Low
Literele numelui companiei sunt scrise în aşa fel încât să reprezinte planul de parter al unei case, care se întâmplă să fie specialitatea companiei. Frumos, nu?
Big Ten
Big Ten este o uniune academica formată în anul 1896. Până în anul 1990, din această uniune faceau parte 10 universităţi, dar în iunie 1990, Pennsylvania State University a fost adaugată la această uniune. Nedorind să schimbe numele, au adaugat numărul 11 în logo, număr ce poate fi vizibil între literele „G”, „T” şi „E”.
Raven
Acest logo a fost creat pentru o companie olandeză de consultaţii financiare şi este format din trei corbi care formează în spaţiul negativ dintre ei un alt corb.
Electric
Dacă vă uitaţi atent, puteţi observa în spaţiul negativ al cuvântului „Electric” un ştecher cu cablu ce se extinde de-a lungul acestui cuvânt.
City Direct
Acest logo a fost creat de Mike Erickson pentru o companie aeriană, putând observa în spaţiul negativ creat de literele „C” şi „D”, un avion.
Families
Logo-ul a fost creat de Herb Lubalin în anul 1980. Dupa cum bine puteţi observa literele „i”, „l” şi „i” ale cuvântului „families” formează o mică familei :)
Bison
Acest logo a fost creat pentru o trupă rock din Vancouver, Canada, reprezentând un bizon format din literele cuvântului „bison”.
Fiecare firma insemnata are un scop!
RăspundețiȘtergerespor la postat in continuare