Deoarece am văzut că v-au plăcut foarte mult postările despre logo-uri cu simbolism ascuns, am decis să vă mai încânt privirea şi curiozitatea cu încâ o postare asemănătoare. Mai jos puteţi accesa cele două postări iniţiale. Enjoy :)
Fit
Acest logo creat de Radomir Tinkov foloseşte cu succes spaţiul negativ dintre literele „f” şi „t”, ascunzând astfel litera „i”.
Golf
Acest logo a fost creat de Alen Pavlovic pentru promovarea golfului în Nevada, USA.
DG Fishing
Intersecţia literelor „D” şi „G” formează un mic peştişor. Logo-ul a fost conceput de Deividas Bielskis din Lituania.
French bakery
Logo-ul creat de George Bokhua reprezintă o pâine franceză care are forma literei „F”. Inteligent, nu?
Pakuy
Acest logo a fost conceput de Muamer Adilovic pentru o companie de împachetare, iar cutia este desfăcută în aşa fel încât să reprezinte litera „P”, litera fiind prima din numele companiei.
Zip
Logo realizat de Mike Erickson. Fermoarul dintre literele „Z” şi „P” formează litera „I”, dând astfel naştere cuvântului zip (fermoar).
Eighty 20
Eighty 20 este o mică companie de consultanţă. Numele său provine de la regula 80:20 (principiul Pareto). Partea interesantă a logo-ului său este faptul că pătrăţelele de deasupra numelui companiei reprezintă numerele 80 şi 20 în sistemul binar (1010000 şi 0010100), unde pătratele colorate în albastru reprezinta cifra 1, iar cele colorate în gri reprezintă cifra 0.
Spartan golf club
La prima vedere pare un jucător de golf aflat chiar în mijlocul unei lovituri. Dar dacă vă uitaţi mai bine mai puteţi vedea profilul unui războinic spartan ce poartă un coif. Acest logo este un exemplu perfect de simbolism dual.
Sony Vayo
Logo-ul celebrului brand de laptop-uri Vayo de la Sony este format din două părţi. Primele două litere formează un semnal analog , iar ultimile două litere se aseamănă cu cifrele 1 şi 0, reprezentănd astfel semnalul digital.
Motion
Acest logo este creat de Nicholas Hood şi foloseşte spaţiul negativ pentru a ascunde litera „M” în forma creată de nişte săgeţi ce reprezintă mişcarea.
I hate you
Den Kazakov ne induce în eroare cu acest logo astfel încât la prima vedere să avem impresia că textul scrie „I love you”. La o privire mai atentă observăm că inima este de fapt formată din cuvântul „hate”.
Giraffe
Un logo extrem de interesant realizat pentru studioul de design Giraffe de către Lemika reprezentând o girafă cu ajutorul literei „g”.
Freedom
O parte din litera „m” îşi ia zborul sub forma unei păsări reprezentând astfel libertatea. Logo este creat de Jens Wickelgren.
Cam atât pentru astăzi, sper că v-au plăcut şi poate ne vom mai întâlni şi cu alte asemenea logo-uri interesante şi într-o postare viitoare :)
Mi-au plăcut! Spartan Golf Club mi s-a părut cel mai ingenios; nici nu mai ştii ce să admiri prima dată, jucătorul sau iluzia creată cu ajutorul lui! :)
RăspundețiȘtergerela multi ani!
RăspundețiȘtergereFoarte interesante si aceste logo-uri, la fel ca cele prezentate in partile 1 si 2. Multumesc!
Toate sunt interesante, dar cea cu spartanul e specială, mi-a plăcut în mod deosebit...
RăspundețiȘtergereDa, intradevar, Spartan golf club este foarte reusita :)
RăspundețiȘtergereLa multi ani si tie Anonim si ma bucur ca ti-au placut :)
Logo-ul promoveaza afacerea, intra in subconstientul consumatorului, iar ulterior, cu strategiile potrivite de marketing, poti ajunge sa tii in mana practic o “telecomanda” care sa-i comande consumatorului sa cumpere.
RăspundețiȘtergereFrumos articol :)
O zi buna!
Foarte frumos spus si de asemenea foarte adevarat :)
RăspundețiȘtergereMa bucur ca ti-a placut.