• Nu-ti lasa creierul sa leneveasca!

    Vacanţă + Puzzle-uri logice şi matematice


    Deoarece a scăzut dramatic lipsa de activitate de pe blog din cauza lipsei timpului alocat acestuia, cât şi
    din cauza mai multor proiecte pe care încerc sa le termin, proiecte legate de blog binenţeles, am să iau,
    dacă îmi permiteţi, un mic “concediu”. Acest concediu îmi va fi necesar implementării unor schimbări
    (unele mai mari, altele mai mici) în ceea ce priveşte interfaţa, structura cât şi modalitatea de prezentare
    a puzzle-lurilor şi a blogului implicit. Aceasta vacanţă nu va fi, sper eu, foarte lungă, ci probabil, în jur de
    câteva săptămâni.

    Asta nu înseamnă că nu mai postez nimic în această perioadă, ci mult mai rar. Aşa că, până data viitoare,
    am să vă ţin mintea ocupată cu 6 puzzle-uri concepute de mine special pentru această ocazie :)

    Ah, era să uit, mai verificaţi din când în când paginile de facebook şi pinterest a blogului deoarece acolo
    o să fiu ceva mai activ :)

    Vă mulţumesc pentru înţelegere şi vă aştept cu răspunsuri şi păreri.

    Faceti click pe poza pentru o calitate mai buna.



    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

     
    Page Rank
    contoare
    Bloguri, Bloggeri si Cititori