• Nu-ti lasa creierul sa leneveasca!

    Delicious bookmark


    Nu de mult m-am confruntat cu urmatoarea problema. Intr-o buna zi m-am hotarat sa fac curatenie in bookmark-urile din actual browser cu care lucrez. Surpriza, sar de o suta si ceva. Si in plus, unele sunt importate din browser-ele anterior folosite. O harababura totala. Va dati seama ca nu mult mi-a luat sa-mi dau seama ca este foarte mult de munca si cum nu prea dispun de timp liber, am renuntat destul de repede.  La putin timp un bun prieten (mersi GeorgeD) mi-a recomandat o solutie alternativa extraordinar de buna: DELICIOUS. Iata cum stau lucrurile:

    Delicious este un bookmarking social de la Yahoo!, ceea ce inseamna ca poti salva toate bookmark-urile tale, online, avandu-le la dispozitie oricand si oriunde (nu trebuie sa sincronizezi browser-ul ca atunci cand incerci sa gasesti ceva anume de pe alt calculator sa te loghezi cu contul tau bla bla bla... ), sa le imparti cu alte persoane, si chiar sa vezi ce bookmark-uri au alte persoane descoperind in acest fel site-uri de care habar n-aveai. Ai posibilitatea de a vedea cele mai populare bookmark-uri salvate in functie de domeniul de interes.

    Ei lucreaza cu tag-uri. Un tag este un cuvant simplu folosit pentru a descrie bookmark-ul respectiv. Puteti folosi mai multe tag-uri pentru un bookmark pentru al descrie mai bine. Uita de crearea de noi foldere pentru a le aranja pe categorii. Tag it. Poti vedea ce altii au salvat si in functie de tag-uri.





    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

     
    Page Rank
    contoare
    Bloguri, Bloggeri si Cititori