• Nu-ti lasa creierul sa leneveasca!

    A câta persoană născută pe planetă eşti tu?


    Având în vedere că în următoarele săptămâni populaţia planetei va atinge 7 miliarde, cei de la BBC au conceput un mic test care îţi zice a câta persoană născută pe planetă eşti tu. Testul se bazează pe nişte date estimative culese de UN Population Division începând cu anul 1910 din ţări ce au o populaţie mai mare de 100.000 de persoane, iar în celelalte cazuri folosindu-se cifrele medii dintre anii 2005-2010.

    Pe lângă aceste informaţii mai puteţi afla şi date interesante privind ţara în care locuiţi, ţara cu cea mai mare natalitate, media speranţei de viaţă cât şi multe alte lucruri interesante.

    Have fun!



    2 comentarii:

    1. Super tare!! Eu am fost a 4,480,599,839-a persoană când m-am născut şi a 79,086,171,562-a de la începutul istoriei! Am un loc în istorie :))

      RăspundețiȘtergere
    2. When you were born, you were the:
      4,339,428,747th
      person alive on Earth
      78,864,388,281st
      person to have lived since history began
      Interesant..pare un paradox, pentru ca noi cei din europa chiar ne luptam cu o natalitate scazuta, iar altii fac copii pe banda rulanta si ii arunca in razboaie sau ii lasa sa moara de foame. Foarte trist. Ar trebui sa se faca si o statistica pe categorii de varste, si eventual pe diverse regiuni, de-a lungul timpului...am fi uimiti de ceea ce vom descoperi. ;)

      RăspundețiȘtergere

     
    Page Rank
    contoare
    Bloguri, Bloggeri si Cititori