• Nu-ti lasa creierul sa leneveasca!

    Frânturi din viitor


    Vă vine să credeţi sau nu, iPad-ul sau tabletele moderne au fost prevăzute încă din anul 1994 atunci când un fost titan al gazetelor, „Knight-Ridder”, a prezentat viziunea unui ziar al viitorului ce ar fi trebuit să apară pe tablete electronice prin intermediul unui filmuleţ. Este absolut uimitor, dacă vă uitaţi la acesta, cât de bine au prevăzut ei design-ul, impactul asupra mass-mediei, internetul wireless şi experienţa utilizatorului, chiar dacă au estimat puţin eronat data apariţiei acestora!


    O asemenea predicţie a viitorului tehnologiei mă face să-mi pun întrebări serioase asupra evoluţiei acesteia în următorii 10 ani. Uitându-mă acum la filmuleţul realizat de Microsoft pe la sfârşitul anului trecut, pe care îl puteţi urmări puţin mai jos, în care aceştia prezintă impactul ecranelor tactile interactive ale telefoanelor şi ale tabletelor într-un viitor apropiat asupra omului, nu pot să nu mă abţin de la întrebarea „oare cât de aproape suntem de acest viitor? ” şi de câte lucruri din punct de vedere tehnologic vor avea parte copii noştri şi cât de mult se va schimba viaţă omului modern. Sper totuşi să nu ajungem ca oamenii din filmul animat Wall-E  :))

    Filmuleţul de şase minute numit „Productivity Future Vision” ne prezintă modalitatea prin care momente din viaţa mai multor persoane ne spun o poveste prin intermediul acestor aparate digitale ce vor apărea într-un viitor apropiat. Veţi vedea, de exemplu, cum inima desenată de femeia de la începutul filmuleţului se va regăsi căteva minute mai târziu pe ecranul interactiv din bucătăria familiei sale. Filmuleţul ne prezintă cum aceste simple gadget-uri nu numai că ne vor ajuta să menţinem o strânsă legătură cu familia şi prieteni prin intermediul mesajelor text, video sau audio, dar, de asemenea, vor aduce o contribuţie enormă în domeniul afacerilor şi educaţiei.




    2 comentarii:

    1. Progresul, dezvoltarea tehnologiei este foarte importantă, dar nivelul prezentat in ultimul film, recunosc că m-a speriat! Totul pare uşor şi la îndemână, dar parcă mult prea artificial! M-am simţit copleşită de gadget-uri şi "informaţii zburătoare" doar privind, nu ştiu cum m-aş simţi să le am în realitate în jurul meu! Vom trăi şi-om vedea! :D

      RăspundețiȘtergere
    2. La modul cum evolueaza tehnologia, nici nu-mi pot imagina la ce gadget-uri o sa aiba acces copii nostri. Cand or sa le spunem ca suntem la fel de batrani ca si internetul, cred ca o sa se uite cam lung la noi :))

      RăspundețiȘtergere

     
    Page Rank
    contoare
    Bloguri, Bloggeri si Cititori