• Nu-ti lasa creierul sa leneveasca!

    Electric box



    Îmi cer scuze pentru absenţa din ultimul timp, am avut ceva probleme de ordin personal de rezolvat. Dar una peste alta sper totuşi că v-a fost dor de mine la fel de mult cât mi-a fost mie de voi :)

    Lăsând gluma deoparte azi v-am pregătit un joc în flash care mi-a făcut mare plăcere să-l joc mai ales până la nivelul 14. După care am întâmpinat ceva probleme...să mă anunţaţi când ajungeţi acolo :)

    Obiectivul jocului este foarte simplu, va trebui să aduceţi curent de la întrerupător la ţinta electrică. Pentru a face asta veţi avea nevoie de unele unelte ce vor fi disponibile în funcţie de nivelul la care sunteţi. Apropo, aceste unelte sunt toate ecologice...

    Mult succes!!


    Blog Games

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

     
    Page Rank
    contoare
    Bloguri, Bloggeri si Cititori