• Nu-ti lasa creierul sa leneveasca!

    Ecuaţie rebo sau rebo matematic


    În primul rând vreau să-mi cer scuze pentru lipsa puzzle-urilor sau enigmelor rebusistice de pe blog din ultimul timp. Ideea este că vă pregătesc ceva frumos (consider eu) dar timpul îmi cam stă împotrivă. Sper să termin repede ce mi-am propus şi să vă încânt cu noul meu proiect :)

    Până atunci am să introduc o nouă categorie din gama enigmelor rebusistice pe care, sincer, nu ştiu cum să o denumesc deoarece este unică în acest domeniu. Am să vă rog să vă exprimaţi părerea vis-a-vis de care dintre cele două nume se potriveşte mai bine, „Ecuaţie rebo” sau „Rebo matematic”. Voi lua în considerare răspunsurile voastre, iar numele care primeşte cele mai multe răspunsuri va deveni cel oficial :)

    Dar haide să nu mai lungim vorba şi să vă explic despre ce este vorba. Ideea acestor puzzle-uri este de a interpreta imaginile, după care să faceţi adunările şi scăderile respective astfel încât să ajungeţi la rezultatul corect. Toate cele trei puzzle-uri de mai jos au ca răspunsuri numele unor animale. Fiind primele puzzle-uri de acest gen am să vă dau ca ajutor numărul de litere din care sunt formate cuvintele. Asta nu ve mai repeta la următoarele enigme :) Vă urez mult succes!

    1) 5 + 8 - 3 - 6 = 4


    2) 5 + 6 – 6 = 5


    3) 6 + 4 – 4 = 6


    Vă aştept cu răspunsurile la cele trei enigme cât şi cu părerea voastră în ceea ce priveşte denumirea acestei categorii :)

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

     
    Page Rank
    contoare
    Bloguri, Bloggeri si Cititori